Mount Dandenong - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hans en Sandra Breen - WaarBenJij.nu Mount Dandenong - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hans en Sandra Breen - WaarBenJij.nu

Mount Dandenong

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans en Sandra

23 September 2008 | Australië, Melbourne

Vandaag hebben we de Dandenong Ranges en Mount Dandenong bezocht, de hoogste berg in de buurt van Melbourne. De bossen bestaan vooral uit eucalyptusbomen en bijzondere, metershoge varens, waardoor het er in de zomer heerlijk koel schijnt te zijn. Nu was het nogal fris, ook door de straffe wind. We hebben gelunched in een klein plaatsje, Sassafras, in Miss Marple's Tearoom. Het plaatsje doet erg denken aan een Engels plattelands dorpje en is daardoor ook populair bij toeristen.
Verder rondgetoerd door dorpjes als Montrose, Silvan en Olinda. In Silvan zijn we langs Tesselaar's Tulip Farm gereden, zeer beroemd in de hele Melbourne area.
S'avonds hebben we gegeten in een Country Club. Als een tonnetje zo rond naar buiten, en voor niet al te veel geld. Gaan we vast nog een keer doen. Morgen gaan we goud zoeken in Ballarat...

• 23 September 2008 - 17:46

Leo Looman:

Beste Hans & Sandra,

Zeer leuk reis verslag ik geniet door de verhalen al van de natuur. Vertel niet te veel over het heerlijke eten dan krijgen wij hier gewoon zin.

Veel plezier en geniet tot de volgende berichtgeving.

Leo

• 23 September 2008 - 18:52

Patricia:

wat een uitzicht. Geweldig wat een belevenis

• 24 September 2008 - 07:44

Marjan:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en zo genieten! Lieve groet, Marjan.