Down under - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hans en Sandra Breen - WaarBenJij.nu Down under - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hans en Sandra Breen - WaarBenJij.nu

Down under

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans en Sandra

22 September 2008 | Australië, Melbourne

Na 7 uur vliegen zijn we geland in Melbourne. Snel in het vliegtuig de zolen van de wandelschoenen nog even ontdaan van aangekoekte modder en zand. Etenswaren hadden we niet bij ons, we wisten al dat je die absoluut niet mag invoeren. Afgehaald door vrienden, heerlijk om elkaar weer te zien! Het wordt hier lente. Het weer is niet onaardig, het wordt vandaag zo'n 20 graden (in Kuala Lumpur was het gisteravond bij vertrek nog 31 graden). We hebben om de benen te strekken een wandeling gemaakt langs de Yarra river. Wat opvalt is het grote aantal papegaaien overal in de bomen. We gaan zo dineren en dan eens uitgebreid bijpraten met onze vrienden. Morgen verder.

• 22 September 2008 - 17:21

Patricia:

Leuk hoor zo'n berichtenboekje, wacht af wat er morgen komt.