Selamat Hari Raya - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hans en Sandra Breen - WaarBenJij.nu Selamat Hari Raya - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hans en Sandra Breen - WaarBenJij.nu

Selamat Hari Raya

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans en Sandra

21 September 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Veilig op KL airport aangekomen. Ons verhaal gehoord hebbende, hebben we van de KLM bemanning een fles champagne gekregen, om het leed te verzachten. Bizar, maar lief bedoeld. Ook hier in Maleisie is het Ramadan, veel mensen in het (volle) vliegtuig hoefden dus niets te eten... We vullen de 7 uur wachttijd hier in met lezen, koffie drinken en slenteren langs de winkels. Als je naar een vitrine kijkt word je direct besprongen door minstens drie verkoopsters, wij ervaren dat als een tikkeltje opdringerig. Over twee uur gaat ons vliegtuig naar Melbourne, we zijn allebei wel aan een paar uurtjes slaap toe. Wellicht vertonen ze op deze vlucht ook alleen slaapverwekkende films. Morgenochtend zijn we dan in Australie...

• 21 September 2008 - 11:39

Patricia:

Wat zullen jullie moe zijn.

• 22 September 2008 - 09:57

Brigitta:

Inderdaad bizar, maar drink hem maar lekker op wanneer jullie er aan toe zijn. Het eerste gedeelte heb je achter de rug en voor je het weet ben je aangekomen. Groetjes Brigitta