Afscheid van Oma van Breen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Hans en Sandra Breen - WaarBenJij.nu Afscheid van Oma van Breen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Hans en Sandra Breen - WaarBenJij.nu

Afscheid van Oma van Breen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans en Sandra

20 September 2008 | Nederland, Huizen

Maandag morgen, 16 september om 3.00 uur 's morgen gaat onze telefoon. We krijgen het verschrikkelijke bericht dat de moeder van Hans heel plotseling is overleden. De wereld staat even stil. Door een prachtig heldere nacht rijden we naar Epe. Het is niet te geloven: Oma van Breen is er niet meer. Hoe vertellen we het de kinderen ........... Als het dag wordt belt Hans ze één voor één met deze wel heel zware boodschap.
Wij prijzen ons zeer gelukkig dat wij ondanks deze zware tijd in een heel warm nest staan. Met Marianne en Berend, Gerard en Marjan, Loes en Leo, tante Richardo en oom Andre en alle kleinkinderen hebben wij gisteren oma naar haar laatste rustplaats gebracht. Dank aan alle vrienden, collega's en familie die met bloemen kaartjes en aanwezigheid ons hebben gesteund de afgelopen dagen. HARTVERWARMEND!
Ondanks ons verdriet vertrekken we straks dan toch twee dagen vertraagd naar Australie. We hebben de tickets om kunnen zetten (bedankt KLM) en vliegen vanavond om 21.00 uur.

• 20 September 2008 - 15:12

P.quanjer:

Was een hele warme dienst in een erg koude kerk. Het was een mooie dienst en stonden ook aan het graf met een dankbaar gevoel Oma van Breen in ons "gezin" te mogen voelen.

• 20 September 2008 - 18:53

Ria En Ruud Arntz:

Hallo Sandra en Hans en kinderen,

Wat een onverwacht groot verlies voor jullie!
    We wensen jullie veel steun en troost bij elkaar te vinden in deze moeilijke tijd. Ondanks dit verdriet hopen we dat jullie toch kunnen genieten van de vakantie in Australië. Liefs en groeten, Ruud en Ria Arntz

• 21 September 2008 - 09:14

Reinoud:

Beste Hans en Sandra,

Ik hoop dat jullie, ondanks de zware gebeurtenissen van de laatste dagen, een hele mooie reis gaan maken. Gaat vast lukken aangezien ik alleen maar positieve verhalen hoor over Australie. Ik ben benieuwd naar de eerste foto's.

Groeten Reinoud

• 22 September 2008 - 17:35

Marlous:

he beste famillie

Ik las het in de krant en paps zei het.
    Ik wil jullie via deze weg en heb het ook al via mam gedaan heel veel sterkte wensen komende periode.

Heel veel liefs

Marlous en Rene